براي فروغ
فروغ كيست؟؟
چه شكلي است؟؟
چه تيپ و قيافه اي دارد؟؟
هر چه مي خواهي باش...كچل يا مودار...افسرده يا خوشحال...هر چه هستي باش...فقط خودت باش.
نازنين تر از جانم...هويداي وجودم...وقتي دنيا؛ خيلي خيلي تاريك شد،آنهنگام ستاره اي نبود تا بدرخشد...تو يكباره بر سر من...ما...ما ۷ نفر نازل شدي...
دوستت دارم...هميشه فروغم بمان تا انتها
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 14:44 توسط منا
|