براي فروغ

فروغ كيست؟؟

چه شكلي است؟؟

چه تيپ و قيافه اي دارد؟؟

هر چه مي خواهي باش...كچل يا مودار...افسرده يا خوشحال...هر چه هستي باش...فقط خودت باش.

نازنين تر از جانم...هويداي وجودم...وقتي دنيا؛ خيلي خيلي تاريك شد،آنهنگام ستاره اي نبود تا بدرخشد...تو يكباره بر سر من...ما...ما ۷ نفر نازل شدي...

دوستت دارم...هميشه فروغم بمان تا انتها

 

پایان


اين روزها

از همه كساني كه تو اين روزاي سخت و سرد كنارم بودن و به قلبم گرما بخشيدن ممنونم.

پ ن: ياد زينب عزيز افتادم.

پ ن: و يه تشكر ويژه از فروغ زندگي ام

باد صبا

باد صبا مژده مي دهد صبحگاه اندكي نزديك است.

پ ن: امروز سر كلاس دكتر جولا درست وقتي كه به اوج اميدواري رسيدم نااميد شد.

پ ن: باد صباي خوب فهیم و باشعور،حق با توست.

براي تو

مي آيي...

دوان دوان به سويم...

ومن...

چه عاشقانه دستت را مي فشارم....

پ ن: مي ترسم...گاهي حتي از خودم