یک ماه گذشت
یک ماه گذشت از اولین روزی که وصالمان بر دفتر زمانه ثبت شد و این خیال بر ذهنمان نقش بست که کاش همیشگی بماند.
یک ماه گذشته و هنوز هم باور نکردم که ما شدیم.
یک ماه گذشت تا به امید ماههای دیگر لبخند به روی هم بگشاییم و چهره های غمزده مان را از یکدیگر بپوشانیم.
کاش ماههای دیگر هم به تازگی و دست نخوردگی همین ماه باشد.
کاش همیشه ...نو به نو...به هم ابراز علاقه و محبت کنیم...
کاش یکسالگی اش را جشن بگیریم و به خاطرات تلخ و شیرنمان گل لبخند بگشاییم.
راه طولانی است و همراهم با اراده است تا مرا به اوج برساند و از بودنش سرشارم کند.