نو به نو
كاش هميشه بماني تا آخر
سفید بمان
.......
+
نوشته شده در سه شنبه پانزدهم دی ۱۳۸۸ ساعت 15:22 توسط منا |
وقتي دلت مي گيرد.وقتي گريزان مي شوي.آنموقع شايد...اينجا پناهگاهت شود و از خودت، از غمهايت و از آرمان شهرت بگويي.
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
تیر ۱۳۹۱
فروردین ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۰
آبان ۱۳۹۰
مهر ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
مرداد ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۹۰
اسفند ۱۳۸۹
بهمن ۱۳۸۹
دی ۱۳۸۹
آذر ۱۳۸۹
مهر ۱۳۸۹
شهریور ۱۳۸۹
مرداد ۱۳۸۹
تیر ۱۳۸۹
خرداد ۱۳۸۹
اردیبهشت ۱۳۸۹
فروردین ۱۳۸۹
اسفند ۱۳۸۸
بهمن ۱۳۸۸
دی ۱۳۸۸
آذر ۱۳۸۸
آبان ۱۳۸۸
مهر ۱۳۸۸
شهریور ۱۳۸۸
مرداد ۱۳۸۸
تیر ۱۳۸۸
خرداد ۱۳۸۸
اردیبهشت ۱۳۸۸
فروردین ۱۳۸۸
اسفند ۱۳۸۷
بهمن ۱۳۸۷
دی ۱۳۸۷
آذر ۱۳۸۷
آبان ۱۳۸۷
آرشيو
پیوندها
مغز نخودی (مرضيه)
جهان دیگری هم ممکن است (شيمافرزادمنش)
خداينامه(ریحانه آذری)
سراي ايمان و اميد (نرگس ومريم)
سرزمین آرزوها (طيبه)
بلندترين صدا (مسالينا)
قصه های سارا (سارا سپاسیان)
از جامعه (ايلقار )
مانياي باران(مانيا)
گفت و گو (محمد صادقي)
باغ مخفی (بت هميشه عاشق)
بچه هاي گروه رسپينا(آرش)
كوچه هاي ارديبهشت
موج
بیدار(آرمان)
سرقفلي(بهنام)
وبلاگ تحليلي موسيقي(همايون)
اندیشه
خدا نوشته های من(نرگس)
تحليل ادبي(مژگان)
سرزمین سبز(فاطمه)
delivery.blogfa.com
جامدادي
كتيبه سبز
پنجره
من و تو
ماه سياه
طه نگاشت
BLOGFA.COM