رو به خوشبختي ،پشت به ناملايمات
اين منم ميان آبهاي خليج فارس
رو به خوشبختي،پشت به ناملايمات
چشم دوخته به آب ،موج در موج مي رقصد
روسري ام در باد مي رقصد
و باد گونه هاي هميشه ترم را نوازش ميدهد
مي خواهم پرواز كنم اما كو بال پرواز
كاش دستهايم را باز كنم و بروم به سوي بي نهايت
همه ي خوبي ها از آن من شود
تن و روحم آرام مي گيرد
و من تهي مي شوم از هر چه رنگ غم دارد
يكسره شور مي شوم و فرياد
فريادي سرشار از عشق
اما...
اما هنگام رفتن است
پشت به خوشبختی،رو به ناملايمات
+ نوشته شده در سه شنبه چهارم فروردین ۱۳۸۸ ساعت 13:38 توسط منا
|